Pomozte pejskovi najít všechny lahodné za to velmi dobře ukryté kosti! Přesunujte jednotlivé tvary na hrací desce. Vybraný tvar je třeba umístit zpět na hrací desku a následně přesunovat další tvar. A to tak dlouho, až se podaří kost odkrýt.
Cílem je umístit na mřížku hrací díly se psem, kočkou, myší a jejich oblíbeným jídlem (kost, ryba, sýr). Snadné? Budete muset dodržet pár důležitých pravidel.
Hlavolam roku 2013 – 2014 doporučený Ministerstvem školství jako výukový prostředek pro školy i předškolní organizace. Určeno pro děti od 3 let, český výrobek. „CUTS je mimořádně zdařilou pomůckou, rozvíjející abstraktní myšlení.
Hlavolam roku 2013 – 2014 doporučený Ministerstvem školství jako výukový prostředek pro školy i předškolní organizace. Určeno pro děti od 3 let, český výrobek. „CUTS je mimořádně zdařilou pomůckou, rozvíjející abstraktní myšlení. Hra pro 2 hráče s možností řešit i klasické úlohy cuts samostatně.
CUTS MŠ Set obsahuje : 5x základní deska (32,5x15,5cm) s 12 úkoly, 1x malá destička s 12 dalšími úkoly, 1x deska s úkoly pro učitele
Školní set obsahuje: tabule oboustranná 1x CUTS školní první stupeň, 6x CUTS školní druhý stupeň, 6x CUTS quadro didaktická pomůcka, 6x CUTS pro mateřské školy 2xTabule 310 x 345, oboustrannáPříslušenství: stojánek a list s úlohami pro první a druhý stupeň, list s logickými postupy pro úlohy quadro, doporučený...
CUTS Line pro 2 hráče Malý setobsahuje: 5x základní deska 6x6 hracích polí, 12x dílky ve 4 barvách a 3 různých tvarech, 4x bílé puntíky k označení stanovených pozic
CUTS Quadro Malý set obsahuje 5x: 1x základní čtvercové pole, 1x základní deska s 16 úkoly, 4x 16 úkolů od nejjednodušších po nejsložitější
CUTS Quadro Velký set obsahuje: 1x jednostranná tabule, 1x stojan, 1x doporučený postup pro učitele, 1x logické postupy při řešení úloh, 10x CUTS Quadro
CUTS ŽŠ obsahuje : 1x oboustranná tabule pro I. a II. stupeň ZŠ, 1x stojan, 1x přidané úlohy pro I. a II. stupeň ZŠ, 1x řešení úloh pro I. a II. stupeň ZŠ, 24x CUTS pro I. stupeň
CUTS ŽŠ: 1x jednostranná tabule pro I. a II. stupeň ZŠ, 1x stojan, 1x přidané úlohy pro I. a II. stupeň ZŠ, 1x řešení úloh pro I. a II. stupeň ZŠ, 24x CUTS pro II. stupeň
CUTS Pocket obsahuje: sešit s šachovnicí 6x6 hracích polí, 12 dílků ve 4 barvách a 3 různých tvarech, 4x bílé puntíky k označení pevně stanovených pozic
CUTS Pocket obsahuje : sešit s šachovnicí 6x6 hracích polí, 12 dílků ve 4 barvách a 3 různých tvarech, 4x bílé puntíky k označení pevně stanovených pozic
Hlavolam roku 2013 – 2014 doporučený Ministerstvem školství jako výukový prostředek pro školy i předškolní organizace. Určeno pro děti od 3 let, český výrobek.
3D puzzle hlavolam podporuje rozvoj inteligence, jemnou motoriku. Princip spočívá ve skládání vrstev koule rozložitelných na části a dále v pohybu spojených částí tak, aby se daly vyjmout - podobně jako ježek v kleci.
Pomocí této hry se děti učí zábavnou formou rozvíjet své schopnosti.
Naučná hra od 3 let, pomocí níž se děti učí názvy zvířát, zlepšují si postřeh a logické uvažovaní.
Naučná hra pro děti od 5 let , pomocí níž se děti učí zábavnou formou poznávání hodin tím, že přiřazují kartičky ke správnému času. Tvar dílku puzzle jim napoví.
Naučná hra od 4 let, pomocí níž se děti učí poznat časové posloupnosti v příbězích, logicky uvažovat a zdokonalují schopnot mluvit a popisovat. Naučná hra od 4 let, pomocí níž se děti učí poznat časové posloupnosti v příbězích, logicky uvažovat a zdokonalují schopnot mluvit a popisovat.
Úžasné veselé dílky PIX-IT ve žluté barvě s písmeny, čísly, znaky, tvary, symboly a smajlíky.
Newméro - matematika hravou formou, která dětem rozvíjí jejich všeobecné schopnosti učení a logického myšlení.
Newméro pro školy je matematika hravou formou, která dětem rozvíjí jejich všeobecné schopnosti učení a logického myšlení.
Zábavné puzzle pro děti od 3 do 6 let, které dokonale potrápí mozkové závity u předškoláků a podpoří jejich logické myšlení.
Logická hra plná bacilů, při které je potřeba i trochu zručnosti!Hráči mají za úkol pomocí pinzety co nejrychleji roztřídit bacily do Petriho misky tak, aby odpovídali zadání. Musí pracovat rychle, pořádně se zamyslet a odhalit chybějící bacily a superbacily.
Zábavná dětská závodní hra s dřevěnými šneky! Závodní hra, ve které hráči posouvají své dřevěné šneky po závodním okruhu, který si na začátku hry mohou samy vytvořit. Vzdálenost, kterou šnek za jedno kolo urazí, určuje hod kostkami!
Karetní hra založená na bystrosti, ve které hráči hledají originál v kupě kopií. V této hře si hráči procvičí především svoji bystrost a postřeh! Na každé kartě existuje jen jeden originál a několik kopií s drobnými rozdíly. Hráči musí najít co nejrychleji jediný originál na danné kartě podle pravidel, které si na...
Postřehová hra u které hráči musí prokázat své zvířecí vědomosti! Které zvíře je největší? A které nejpomalejší? Rychlá postřehová hra pro celou rodinu, u které využijete své zvířecí znalosti! Hráči mají za úkol co nejrychleji uhádnout zvíře, které odpovídá zadání! Hra je zabalena do praktické plechové krabičky!
Co kam patří? V této hře jsou vyžadovány pozorovací dovednosti, aby bylo 16 karet s malým motivem správně uspořádáno do mřížky. Hráči procvičují rozpoznávání a pojmenování sad objektů v různých prostorových uspořádáních a současně zlepšují své vnímání prostorových vztahů a polohy.
Ke kterému motivu na obrazové desce patří která obrázková karta? Pokud se podíváte pozorně, všimnete si drobných rozdílů. Pomocí přiloženého listu řešení zkontrolujte, zda je Vaše řešení v pořádku.6 karet s různými obrázkovými motivyz každodenního života. Rozpoznání a klasifikace prvků.
Hráči zjistí, která karta motivu odpovídá barvám zobrazeným na okraji matice a umístí ji na odpovídající místo v mřížce. V této hře jsou důležité kombinační schopnosti nikoli rychlost!
Obsah balení:58 karet (37 základních a 15 expertních palubních karet, 6 karet událostí)dukáty v hodnotách od 1 do 58 lodí8 jmenovek pirátů, 8 rámečků s portréty pirátů a 8 žetonů1 plán přístavučeský a slovenský návod Skladem pouze 1 kus.
Přemýšlejte a odhalte skrytý kód! Strategická hra pro 2 i více hráčů se 2 úrovněmi obtížnosti, při níž je pomocí dedukce a logiky třeba na co nejméně pokusů odhalit kód sestavený protihráčem, dostala novou podobu.
Follow us